مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 10:202020-08-15فرهنگي

نمایش آثار بانوان نقاش در استانبول با موضوع صلح 


سومین نمایشگاه بین المللی نقاشی «رنگ صلح » از 29 شهریور تا 4 مهر به مناسبت روز جهانی صلح با همکاری گالری استاد احدی و همراهی گالری لونا در استانبول برگزار می شود.

- سومین نمایشگاه بین المللی نقاشی رنگ صلح از 29 شهریور تا 4 مهر به مناسبت روز جهانی صلح با همکاری گالری استاد احدی و همراهی گالری لونا در استانبول برگزار می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه بین المللی نقاشی رنگ صلح ، بهناز پورنگ ـ دبیر سومین نمایشگاه بین المللی نقاشی رنگ صلح ـ درباره برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه بانوان هنرمند نقاش ایرانی و بانوان هنرمند نقاش ترکیه و دیگر کشورهای جهان هستند.

از جمله ویژگی های این نمایشگاه شرکت کنندگان خاص این دوره هستند که آثاری را برای ایجاد امید در بین افراد صدمه دیده از جنگ خلق کرده اند تا پیام آور صلح و دوستی و اتحاد برای جهانیان باشند.

دبیر سومین نمایشگاه بین المللی نقاشی رنگ صلح ادامه داد: همزمان در روز جهانی صلح ورک شاپ آموزشی متناسب با همین موضوع از سوی تعدادی از هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه اجرا می شود و به آنها گواهی حضور در نمایشگاه از طرف گالری و برگزارکنندگان نمایشگاه اهدا می شود و به سه اثر نمایشگاه نیز گواهی حضور دیگری از طرف گالری استاد احدی داده خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آثار بانوان نقاش در استانبول با موضوع صلح 

نمایش آثار بانوان نقاش در استانبول با موضوع صلح